Βιογραφικό Σημείωμα
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΠΩΝΥΜΟ:
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΟΝΟΜΑ: ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΠΟΛΗ: ΑΡΓΟΣ AΡΓΟΛΙΔΟΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
E-MAIL:aantonopoyloy1@gmail.com
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 6971856517
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
(ΣΠΟΥΔΕΣ)
ü (2020):Πανεπιστήμιο Κρήτης-Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε, Εργαστήριο
Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών Στη Δια Βίου Μάθηση Και Εξ Αποστάσεως
Εκπαίδευση, Ταχύρυθμο Επιμορφωτικό Σεμινάριο, Για Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας –
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Στελέχη Εκπαίδευσης & Εκπαιδευτικούς Παράλληλης
Στήριξης, ΤΠΕ και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, e-Learning, 27 Μαρτίου 2020, Κρήτη.(3 ώρες μέσω Τηλεδιάσκεψης)
ü (2013): Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα
Νηπιαγωγών. Διαχείριση Προβλημάτων
Συμπεριφοράς και Συναισθηματικών Δυσκολιών μαθητών στα σχολεία – μια κοινωνιο-
ψυχολογική και εκπαιδευτική προσέγγιση. Σεμινάριο ειδίκευσης 50 Ωρών.
ü (2008-2012):
Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Σχολή
Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών. Τμήμα φιλολογίας. Κατεύθυνση Βυζαντινής και Νεοελληνικής
Φιλολογίας.
ü
(2008): Απόφοιτη Γενικού Λυκείου με «Άριστα»
ΒΡΑΒΕΙΑ-ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
ü (Δεκέμβριος 2014): Βραβείο από το
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με
χρηματικό έπαθλο καθαρού ποσού διακοσίων τριών ευρώ και σαράντα έξι λεπτών
(293,46), για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 (Δ’ έτος σπουδών) στο Πανεπιστήμιο
Πελοποννήσου του Τμήματος Φιλολογίας (Καλαμάτα).
ü (Σεπτέμβριος
2012): Αποφοίτηση από το Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου
Πελοποννήσου με την Τρίτη υψηλότερη βαθμολογία του τμήματος (8,58).
ü (Ιούνιος
2008): Απόλυση από το 1ο
Γενικό Λύκειο Άργους Αργολίδας, με γενικό βαθμό “Άριστα” Δεκαοκτώ Και
Δυο Δέκατα (18,2) και διαγωγή Κοσμιοτάτη.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ü Συμμετοχή
σε δράση με αντικείμενο: «Κατάρτιση Ανέργων σε Θέματα Μεταρρύθμισης για το Πρωτοβάθμιο Εθνικό
Δίκτυο Υγείας», όπου περιελάμβανε θεωρητική κατάρτιση 240 ωρών (από 22/01/2015
έως 16/03/2015) και πρακτική άσκηση 940 ωρών (17/03/2015 έως 30/09/2015) στη
Μονάδα Υγείας του ΠΕΔΥ (Πρωτοβάθμιο Εθνικό Δίκτυο Υγείας), στο ΠΕ-ΤΕ
Διοικητικό-Οικονομικό τμήμα του Άργους Αργολίδας.
ü Ιδιαίτερα
μαθήματα κατ’ οίκον, με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ του Υπουργείου Παιδείας και
Έρευνας και Θρησκευμάτων.
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
·
ΑΓΓΛΙΚΑ:
Καλή γνώση
ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
- Ms
Word 2007 ECDL
CORE (Πολύ καλό επίπεδο)
- Ms
Excel ECDL CORE
(Πολύ καλό επίπεδο)
- Internet Explorer-Outlook ECDL CORE (Πολύ καλό επίπεδο)
ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
·
Πιστοποιητικό εκμάθησης γραφής και ανάγνωσης Braille στο Φάρο Τυφλών της Ελλάδος. (6 Ιουνίου 2014)
·
Ευρωπαϊκό Δίπλωμα Πρώτων βοηθειών,
διάρκειας 14 ωρών.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ/ΣΥΝΕΔΡΙΑ
·
Συμμετοχή ως σύνεδρος:
üΈφηβοι και πανδημία: στηρίζοντας τους μαθητές και τις μαθήτριες να προσαρμοστούν στη νέα κατάσταση, που οργάνωσε η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της δράσης eTwinning,σε συνεργασία με τον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ),διαδικτυακό σεμινάριο, 4 Ιουνίου 2020.
ü Επιτυχία στις Τελικές Εξετάσεις: Συμβουλές για μαθητές και γονείς,Διαδικτυακές Ιστορίες Ψυχικής Ανθεκτικότητας, Frederick University Cyprus,4 Ιουνίου 2020.
üΔιδακτική της λογοτεχνίας: Παλιές συνδέσεις, Νέα ανοίγματα: Η περίπτωση της Θεωρίας του Μετανθρώπινου και των Νέων Υλισμών,Σπουδές στην Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τηλεδιάσκεψη, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2 Ιουνίου 2020, Κύπρος.
ü Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της επανασύνδεσης στην σχολική κοινότητα κατά την διάρκεια του Covid 19. Το Πριν, το Τώρα και το Μετά,,που οργάνωσε η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της δράσης eTwinning σε συνεργασία με τον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ),διαδικτυακό σεμινάριο,1 Ιουνίου 2020.
ü Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η επόμενη μέρα. Η πρόκληση της ανοιχτής εκπαίδευσης,Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών(ΕΕΛΛΑΚ), σε συνεργασία με την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα,διοργάνωσε διαδικτυακή διημερίδα,30-31 Μαΐου 2020.
üΗ επιστροφή των μαθητών σε καιρούς αβεβαιότητας, β εργαστήριο εξ αποστάσεως, Lernln-Unicef και Υπουργείο Παιδείας, 29 Μαΐου 2020.
ü Εισαγωγή στο Arduino. Ένα τεχνολογικό εργαλείο για το tinkering STEM (για εκπαιδευτικούς) ,Online, Tech Talent School, 29 Μαΐου 2020, Αθήνα.
ü Ψηφιακό Δράμα και Θέατρο στη Μελέτη του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού,δημόσια διαδικτυακή παρουσίαση του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών, 28 Μαΐου 2020.
ü 64ο Ιστοσεμινάριο Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me: Από τον αρχικό σχεδιασμό, στην υποστήριξη της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης,ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας με την αρωγή του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, 28 Μαΐου 2020.
ü Αλλαγή παραδείγματος στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών: Φάκελος υλικού για τα αρχαία ελληνικά της ανθρωπιστικής κατεύθυνσης στη Γ΄ Λυκείου,Σπουδές στην Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τηλεδιάσκεψη, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 26 Μαΐου 2020, Κύπρος.
üΟ ελληνικός πολιτισμός στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και στη Σουηδία, Διαδικτυακή Διάλεξη, Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου,22 Μαΐου 2020.
ü Εργοδοτώντας άτομα με αναπηρία,Διαδικτυακές Ιστορίες Ψυχικής Ανθεκτικότητας, 20 Μαιου 2020,Frederick University Cyprus.
üCovid-19 Επιστροφή στην κανονικότητα:Προσκλήσεις και Ψυχική Υγεία,Γραφείο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης, ΑΠΚΥ, τηλεδιάσκεψη, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 20 Μαΐου 2020,Κύπρος.
üΓλωσσική ποικιλότητα,γλωσσική επαφή,κοινωνική διγλωσσία:Η ελληνική γλώσσα στην Κύπρο σήμερα,Σπουδές στην Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τηλεδιάσκεψη, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 19 Μαΐου 2020, Κύπρος.
üΤαχύρρυθμο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για Εκπαιδευτικούς στην Εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση,Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Μάιος 2020.
üΗ αρχαιότητα στη Μέση εκπαίδευση. Παλαιές και νέες προσεγγίσεις,διαδικτυακή ημερίδα,του Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ελληνικές Σπουδές του Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου,16 Μαΐου 2020,Κύπρος.
üΠαρουσιάστε τις ιδέες σας μέσα από την αφήγηση ιστοριών και τη σχεδίαση,διαδικτυακά μαθήματα, Google Grow Greek Tourism Online, Μάιος 2020.
üΕνισχύστε την αυτοπεποίθησή σας μέσω της αυτοπροώθησης, διαδικτυακά μαθήματα, Google Grow Greek Tourism Online, Μάιος 2020.
üΟμιλία μπροστά σε κοινό, διαδικτυακά μαθήματα, Google Grow Greek Tourism Online, Μάιος 2020.
üΗ ζωή μου με τον Γιάννη:Φροντίζοντας ενήλικες με αυτισμό,Διαδικτυακές Ιστορίες Ψυχικής Ανθεκτικότητας, 15 Μαιου 2020,Frederick University Cyprus.
üΣπουδές στον Επαγγελματικού Προσανατολισμό στη μετα-COVID-19 εποχή,Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Ανθρωπιστικών Σπουδών και Κοινωνικών Επιστημών, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Διαδικτυακό Σεμινάριο, 13 Μαΐου 2020, Κύπρος.
üΚριτική Ανάλυση Λόγου της Τηλεοπτικής Μυθοπλασίας. Η περίπτωση των ηλικιακών ταυτοτήτων” Σπουδές στην Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τηλεδιάσκεψη, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 12 Μαΐου 2020, Κύπρος.
üΞεκλειδώνοντας τον Κόσμο της Ανάγνωσης, Δεξιότητα 1: Ορθογραφική Επεξεργασία,Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Webinar, 12 Μαΐου 2020, Κύπρος.
üΞεκλειδώνοντας τον Κόσμο της Ανάγνωσης, Δεξιότητα 3,Αναγνωστική Κατανόηση,Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Webinar, 11 Μαΐου 2020, Κύπρος.
üΞεκλειδώνοντας τον Κόσμο της Ανάγνωσης, Δεξιότητα 2: Αναγνωστική Ευχέρεια,Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Webinar, 8 Μαΐου 2020, Κύπρος.
ü Ξεκλειδώνοντας τον Κόσμο της Ανάγνωσης, Δεξιότητα 1: Φωνολογογική Επίγνωση,Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Webinar, 7 Μαΐου 2020, Κύπρος.
üΣυναισθηματική Νοημοσύνη και η Καθημερινότητά μας,Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών και Κοινωνικών Επιστημών,Πανεπιστήμιο Λευκωσίας,Webinar, 6 Μαΐου 2020, Κύπρος.
üΟ Ρόλος της Λογοτεχνίας σε Δύσκολους Καιρούς: Η Αργυρώ Πιπίνη Συνομιλεί με τη Μαρίνα Ροδοσθένους-Μπαλάφα,Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Webinar, 4 Μαΐου 2020, Κύπρος.
üΓλώσσα, ταυτόχρονα & γλωσσική εκπαιδευτική πολιτική: Δεδομένα από το κυπριακό συγκείμενο.Σπουδές στην Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τηλεδιάσκεψη, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου,5 Μαΐου 2020, Κύπρος.
üΔιαδικτυακή εκδήλωση: Δημόσιος λόγος - Ρητορική και Επιχείρημα,Νέο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΠΝΥΚΑ: ΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ,Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 30 Απριλίου 2020,Κύπρος.
üΒιωματικό Εργαστήριο «Ενσυνειδητότητα, Χαλάρωση και Σώμα»,Γραφείο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης, ΑΠΚΥ, τηλεδιάσκεψη, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 30 Απριλίου 2020,Κύπρος.
üΤραγικοί μύθοι στη Νεοελληνική Παιδική Λογοτεχνία,Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό, τηλεδιάσκεψη, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου,29 Απριλίου 2020,Κύπρος.
ü“Βέλτιστες πρακτικές Τηλεργασίας",live e-seminar για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της εξ αποστάσεως συνεργασίας,FOUND.ATION, 29 Απριλίου 2020 Aθήνα.
ü«Χριστιανισμός & σάρκα: Η περίπτωση του Κ.Π. Καβάφη»,Σπουδές στην Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τηλεδιάσκεψη, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 28 Απριλίου 2020,Κύπρος.
üΤο ταξίδι εσωτερικής εξερεύνησης παιδιών και ενηλίκων, InterMediaKT Webinars, 28 Απριλίου 2020.
üΜενάνδρου Δύσκολος, Σπουδές στον Ελληνικό
Πολιτισμό, τηλεδιάσκεψη, Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 25 Απριλίου 2020,Κύπρος.
ü
Ενσυνειδητότητα, Άγχος, Ανησυχίες, , Γραφείο
Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης, ΑΠΚΥ, τηλεδιάσκεψη, Ανοιχτό
Πανεπιστήμιο Κύπρου, 23 Απριλίου 2020,Κύπρος.
ü
Η αγορά εργασίας-Ο ρόλος του Συμβούλου
Επαγγέλματος, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Ανθρωπιστικών Σπουδών και Κοινωνικών
Επιστημών, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Διαδικτυακό Σεμινάριο, 22 Απριλίου
2020, Κύπρος.
ü
Δημιουργική απασχόληση παιδιών και γονέων, InterMediaKT
Webinars, 21 Απριλίου
2020
ü
Ενσυνειδητότητα και Αναπνοή, Γραφείο
Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης, ΑΠΚΥ, τηλεδιάσκεψη, Ανοιχτό
Πανεπιστήμιο Κύπρου, 16 Απριλίου 2020,Κύπρος.
ü
Η αγορά εργασίας στην εποχή του κορωνοϊού και η
αναγκαιότητα ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής, Σχολή Επιστημών της Αγωγής ,
Ανθρωπιστικών Σπουδών και Κοινωνικών Επιστημών, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου,
Διαδικτυακό Σεμινάριο, 15 Απριλίου 2020, Κύπρος.
ü
Το θαλάσσιο εμπόριο και οι θεσμοί του: Το
παράδειγμα των νησιών του Ιονίου πελάγους στις αρχές του 19 αιώνα, Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό,
τηλεδιάσκεψη, Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 12 Απριλίου 2020,Κύπρος.
ü
Γονείς σε καραντίνα, το Τμήμα Κοινωνικών
Επιστημών και Επιστημών Συμπεριφοράς και το Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας και
Προσωπικής Ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Πανεπιστήμιου Κύπρου, Διαδικτυακό
Σεμινάριο, 9 Απριλίου 2020, Κύπρος.
ü
Ενισχύοντας την ψυχική ανθεκτικότητα κατά τη
διάρκεια του κατ’ οίκον περιορισμού, Σχολή Επιστημών της Αγωγής , Ανθρωπιστικών
Σπουδών και Κοινωνικών Επιστημών, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Διαδικτυακό
Σεμινάριο,8 Απριλίου 2020, Κύπρος.
ü
Ερωτευμένος με ένα… άγαλμα: Η ιστορία του Πυγμαλίωνα
από τον Οβίδιο έως τον 21ο αιώνα ,Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό,
τηλεδιάσκεψη, Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 7 Απριλίου 2020,Κύπρος.
ü
Κοινωνικά Στερεότυπα και Διαφήμιση 1950-1960:Η
περίπτωση των Η.Π.Α και της Ανατολικής Γερμανίας, ΠΜΣ Πολιτιστική Πολιτική και
Ανάπτυξη τηλεδιάσκεψη, Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 6 Απριλίου 2020,Κύπρος.
ü
Σύγχρονα Εργαλεία Τηλεργασίας", σεμινάριο
εξ αποστάσεως, του freestudies.gr και του εκπαιδευτικού ομίλου RAM – ΕΛΚΕΔΙΜ, 6
Απριλίου 2020.
ü
Κοινωνικά προβλήματα και Δημοκρατία στην τάξη, σεμινάριο εξ αποστάσεως, Learn
Inn E.Κ.Π.Α., 3 Απριλίου 2020,Αθήνα.
ü
Αρχαία ελληνική φιλοσοφία και διαλεκτικός
ανθρωπισμός, Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό, τηλεδιάσκεψη, Ανοιχτό
Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2 Απριλίου 2020,Κύπρος.
ü
Οι παρουσιάσεις ως εκπαιδευτικό εργαλείο-
εισαγωγή στο Powerpoint (για εκπαιδευτικούς)-online, Tech Talent School,
27 Μαρτίου 2020, Αθήνα.
ü
Εισαγωγή στο Micro:bit.Ένα
τεχνολογικό εργαλείο για την STEM εκπαίδευση (για εκπαιδευτικούς)-online, Tech Talent School, 24 Μαρτίου 2020, Αθήνα.
ü
Δημιουργία κουίζ και ερωτηματολογίων για
εκπαιδευτικούς σκοπούς. Εισαγωγή στο Office Forms (για εκπαιδευτικούς)-online, Tech Talent School,
24 Μαρτίου 2020, Αθήνα.
ü
Εισαγωγή στις Μαθησιακές Δυσκολίες, από την
Αξιολόγηση στην Παρέμβαση, εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενο επιμορφωτικό σεμινάριο (70
ωρών),Πρόγραμμα ψυχικής και κοινοτικής υγείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου &
του Global Education Services,Μάρτιος-Απρίλιος
2020, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
ü
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, εξ αποστάσεως
μοριοδοτούμενο επιμορφωτικό σεμινάριο (70 ωρών),Easy Education,Μάρτιος-Απρίλιος
2020,Βέροια.
ü
«Μονογλωσσία έναντι γλωσσικής πολυμορφίας: η
σημασία της μητρικής γλώσσας». Διάλεξη του Καθηγητή Γλωσσολογίας Γεώργιου
Μπαμπινιώτη, που διοργανώνει το Κέντρου Ελληνικών Σπουδών (Ελλάδος),
Πανεπιστήμιου HARVARD, σε συνεργασία με τους Δήμους Ναυπλιέων, Άργους –
Μυκηνών, Ερμιονίδας και Επιδαύρου και τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρία, 20 Απριλίου
2016, Βουλευτικό Ναυπλίου.
ü
«10ο
Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής : Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση- Ρόλος και Εφαρμογές. Συνέδριο που διοργάνωσε η
Π.Ε.ΚΑ.Π. και το Παράρτημα Π.Ε.ΚΑ.Π. Πελοποννήσου σε συνεργασία με το
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών και Τμήμα
Κοινωνικής & Εκπαιδευτικής Πολιτικής) και το Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου (Τμήμα
Μηχανικών Πληροφορικής), 15 Απριλίου 2016/ Άργος, στην αίθουσα τέχνης και
πολιτισμού του Δήμου Αργούς – Μυκηνών «Μέγας Αλέξανδρος», 16-17 Απριλίου 2016
/Ναύπλιο, Nafplia Palace Hotel.
ü
«Η
παιδαγωγική επιστήμη στο σύγχρονο κόσμο: Προκλήσεις και Προοπτικές». Ημερίδα
που διοργάνωσε η ΑΣΠΑΙΤΕ Πελοποννήσου, 10 Απριλίου 2016, στην αίθουσα τέχνης
και πολιτισμού του Δήμου Αργούς – Μυκηνών «Μέγας Αλέξανδρος».
ü
«Η
Μαθησιακή Διαφορετικότητα στη σχολική τάξη: Διαχείριση και παρέμβαση».
Ημερίδα που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Ναυπλιέων και των
σχολικών συμβούλων της Β/θμιας Εκπαίδευσης, 19 Μαρτίου 2016, Βουλευτικό
Ναυπλίου.
ü
«Παιδική
Κακοποίηση. Από την πρόληψη στην αντιμετώπιση». Ημερίδα που διοργάνωσε το
Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε.
Αργολίδας «Ελπίδα Ζωής» με την υποστήριξη του Δήμου Άργους-Μυκηνών, 4
Δεκεμβρίου 2015, στην αίθουσα τέχνης και πολιτισμού του Δήμου Αργούς – Μυκηνών
«Μέγας Αλέξανδρος».
ü
"1915-2015:
100 Χρόνια από τον Εθνικό Διχασμό". Διημερίδα που διοργάνωσε ο
Σύνδεσμος Φιλολόγων Αργολίδας και ο Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Αργολίδας κ.
Δημήτριος Γιαννακόπουλος, σε συνεργασία με τον Δήμο Άργους – Μυκηνών, 7-8
Νοεμβρίου 2015, Πνευματικό Κέντρο Άργους "Μέγας Αλέξανδρος".
ü
«9ο Διεθνές Συνέδριο Πελοποννησιακών Σπουδών».
Συνέδριο που διοργάνωσε η Εταιρεία Πελοποννησιακών Σπουδών σε συνεργασία με τον
Δήμο Ναυπλιέων και την Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας, 30 Οκτωβρίου έως 2
Νοεμβρίου 2015,Ναύπλιο.
ü
«Η
διαμόρφωση της ταυτότητας στην εφηβεία». Ομιλία του κ. Ιωάννη Μαρμαρινού,
Ομότιμου Καθηγητή Παιδαγωγικής του Παν/μίου Αθηνών που διοργάνωσε το Γενικό
Λύκειο Αγίας Τριάδας, η Υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Αργολίδας και
η Διεύθυνση Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ν.Αργολίδας, 29 Οκτώβριου 2015, Αίθουσα
εκδηλώσεων Γενικού Λυκείου Αγίας Τριάδας Ναυπλίου.
ü
«Το
Δημιουργικό Θέατρο στην Πρόληψη του Σχολικού Εκφοβισμού». Ημερίδα που διοργάνωσε η Περιφερειακή
Διεύθυνση Α/Θμιας και Β/Θμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου με την υποστήριξη του Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ.,
20 Οκτωβρίου 2015, Βουλευτικό Ναυπλίου.
ü
«Όταν η
βία και ο εκφοβισμός χτυπούν την πόρτα του σχολείου- Ο ρόλος της οικογένειας». Ομιλία
της ψυχολόγου Αγγελικής Μπαβέλλα και της κοινωνικής λειτουργού Ιωάννας Καββέζού
από το Κέντρο πρόληψης εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας Ελπίδα
Ζωής, 7 Οκτωβρίου 2015, στο Μπουσουλοπούλειο θέατρο (1ο Γυμνάσιο
Άργους).
ü
«Αναζητώντας
τις δυναμικές του σύγχρονου σχολείου IV». Πενθήμερο Επιμορφωτικό
Συνέδριο, του Προγράμματος Εξειδίκευσης στην Ειδική Εκπαίδευση, Λογοθεραπεία,
Συμβουλευτική του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του
Επιστημονικού Σωματείου ΕΣΣΛΕΠ, 29 Ιουλίου - 2 Αυγούστου, Ναύπλιο.
ü
«Διδακτική
Αρχαίων Ελληνικών: Άγνωστο κείμενο». Σεμινάριο που υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου
μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοιχτού Ιδρύματος
Εκπαίδευσης. Απρίλιος -Ιούνιος 2015.
ü
«Ιστορία
Τέχνης». Πιστοποιητικό συμμετοχής στο πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων από τα
Κέντρα Διά Βίου Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου
Μάθησης και του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. 5 Μαΐου – 28 Μαΐου.
ü
Εκπαιδευτικό
Πρόγραμμα «Scratch 4 Teachers: Εισαγωγή στο
Προγραμματιστικό Περιββάλλον Scratch για
εκπαιδευτικούς», διάρκειας 30 ωρών. Σεμινάριο εκμάθησης προγραμματισμού που
υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Πλατφόρμα-Περιβάλλον Scratch,
του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου σε συνεργασία με τη Google και το
Πανεπιστήμιο ΜΙΤ. 10 Μαρτίου - 12 Μαΐου 2015
ü
«Σύγχρονες
μορφές ηγεσίας στην εκπαίδευση». Ημερίδα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, της
Σχολής Επιστημών Αγωγής, του τμήματος Παιδαγωγικών Σπουδών, 21 Μαρτίου 2015.
Ναύπλιο.
ü
«Αγαθό και
Κακό». Σεμινάριο που υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή
Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοιχτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης. Δεκέμβριος 2014- Φεβρουάριος 2015.
ü
«Διδακτική
Μεθοδολογία». Σεμινάριο που υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη
Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοιχτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης..
Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2014.
ü «Κοινωνικές Ιστορίες και η χρήση τους στην
Εκπαίδευση των παιδιών με Αυτισμό». Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα
Εκπαίδευσης.11 Μαΐου 2014. Αθήνα.
ü «Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς Παιδιών
με Μαθησιακές Δυσκολίες». Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 13
Απριλίου 2014. Αθήνα.
ü «Εισαγωγή στη ΔΕΠΥ μύθοι και
πραγματικότητα-Επαναπροσδιορισμός». Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα
Εκπαίδευσης. 12 Απριλίου 2014. Αθήνα.
ü «Διδακτική Μεθοδολογία στη Γλώσσα: Ανάπτυξη
του Αφηγηματικού, Περιγραφικού και Επιχειρηματικού Λόγου στα παιδία».
Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 30 Μαρτίου 2014. Αθήνα.
ü «Τεχνικές Διδασκαλίες και Λειτουργικής
Αξιολόγησης της Έκφρασης-Έκθεσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση». Σεμινάριο
στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 29 Μαρτίου 2014. Αθήνα.
ü «Σχολική Ετοιμότητα και Πρώιμη Παρέμβαση σε
Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης.» 23 Φεβρουαρίου 2014. Αθήνα.
ü «Εργοθεραπεία και Θεραπευτική Αντιμετώπιση
ΔΕΠ-Υ». Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 16 Φεβρουαρίου 2014.
Αθήνα.
ü «Σχολείο και Οικογένεια: Αποτελεσματική
Συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας, Η Λειτουργικής της Ομάδας στην Εκπαίδευση και
στη Συμβουλευτική, Ομάδες Γονέων στο Σχολείο.» Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα
Εκπαίδευσης.1 Φεβρουαρίου 2014. Αθήνα.
ü «Προσεγγίσεις στη Διδακτική Μεθοδολογία των
Αρχαίων Ελληνικών». Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 30 Ιανουαρίου
2014. Αθήνα.
ü «Η μέθοδος Project στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση». Σεμινάριο που υλοποιήθηκε
εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοιχτού Ιδρύματος
Εκπαίδευσης. Νοέμβριος 2013- Ιανουάριο 2014.
ü «Μεθοδολογία Επιστημονικής Εργασίας και
Έρευνας». Σεμινάριο που υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή
Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοιχτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης. Δεκέμβριος 2013-
Ιανουάριος 2014.
ü «Ψηλαφήματα Αφής Μαθήματα: Η Εκμάθηση του
Ελληνικού Κώδικα Braille». Σεμινάριο στο Ανοιχτό
Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 14-15 Δεκεμβρίου 2013. Αθήνα.
ü
«Οι
σημαντικότερες μορφές ψυχοθεραπείας για την αντιμετώπισης της παιδικής και
εφηβικής ψυχοπαθολογίας». Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 1
Δεκεμβρίου 2013. Αθήνα.
ü
«Μεθοδολογία
της Επιστημονικής Εργασίας». Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 30 Νοεμβρίου 2013. Αθήνα.
ü
«Η Μέθοδος
project στη Λογοτεχνία- Έκφραση- Έκθεση». Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 10 Νοεμβρίου
2013. Αθήνα.
ü
«Η μέθοδος
project στις σύγχρονες αρχές Διδακτικής της Ιστορίας».
Σεμινάριο στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης.
20 Οκτωβρίου 2013. Αθήνα.
ü
«Η
εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε». Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών
Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση. 19-20 Οκτωβρίου 2013.
Αθήνα.
ü
«Λογοτεχνικές
προσεγγίσεις: Ο Εργαλειακός Λόγος της Ποίησης». Ημερίδα στο Ανοιχτό Ίδρυμα
Εκπαίδευσης. 8 Οκτωβρίου 2013. Αθήνα.
ü
International
Scientific Conference eRA-8 «Η Συμβολή της Τεχνολογίας στην Επιστήμη, την
Οικονομία, την Κοινωνία και την Εκπαίδευση». ΙΕ΄ Διεθνές Συνέδριο της
Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος. 23-25 Σεπτεμβρίου 2013. Αθήνα.
ü
«Διλήμματα
και προοπτικές στην Ειδική Αγωγή». 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής
Αγωγής από την εταιρία ειδικής παιδαγωγικής Ελλάδος σε συνεργασία με το
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. 11- 14 Απριλίου 2013. Αθήνα.
ü
«Παιδική
Ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές διαστάσεις».
Συνέδριο στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παιδαγωγικό Τμήμα.
11,12,13, και 14 Απριλίου 2013. Αθήνα.
ü
«Διδακτική
της Λογοτεχνίας στο Λύκειο». Ημερίδα στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 25 Απριλίου 2013. Αθήνα.
ü
«Διδακτική
της Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο». Ημερίδα στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. 13
Απριλίου 2013. Αθήνα.
ü
«Δραματική Ποίηση». Τμήμα Φιλολογίας.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών
Σπουδών. 4-7 Ιουλίου 2011 Καλαμάτα.
ü
«Το κείμενο του Ευριππίδη». Ομιλία Επίτ.
Διδάκτορα Guiseppe Giangrande.
Τμήμα Φιλολογίας. Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και
Πολιτισμικών Σπουδών. 17 Ιουνίου 2011. Καλαμάτα.
ü
Διεθνές Συνέδριο: «Η σημασία της μάχης του Μαραθώνος για τον πολιτισμό: Ιστορικές,
Φιλολογικές και Αρχαιολογικές Μαρτυρίες». Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών. Πανεπιστήμιο
Πελοποννήσου. 7-10 Οκτώβριος 2010. Καλαμάτα.
ü
«Το ιερό του Ποσειδώνα στα
Ίσθμια κατά την αρχαϊκή εποχή» ομιλία του κ. Karim Arafat καθηγητή της κλασσικής
αρχαιολογίας στο Kings College του πανεπιστημίου Λονδίνου. 17 Μαΐου 2011. Καλαμάτα.
ü
«Η προστασία των πολιτισμικών αγαθών νόμιμη και
παράνομη διακίνηση»
. Εκδήλωση του φοιτητικού συλλόγου της σχολής
ανθρωπιστικών επιστημών και πολιτισμικών σπουδών.
28-29 Μαρτίου 2012. Καλαμάτα
ü
«Ο Όμηρος
στον Βακχυλίδη» ομιλία του καθηγητή
Αρχαίας Ελληνικής φιλολογίας του πανεπιστημίου του Λονδίνου. professor Chris Carey. 20 Μαΐου 2012. Καλαμάτα
ü
«Γνωριμία με τις
υποστηρικτικές υπηρεσίες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης της τοπικής κοινωνίας
του νομού Μεσσηνίας»
Ημερίδα. 30 Μαρτίου 2011.
Καλαμάτα.
·
Συμμετοχή ως ομιλητής, καθώς και ως εισηγητής με άρθρα ή
αναρτημένες ανακοινώσεις:
ü Μια θεωρητική προσέγγιση του
μαθήματος της γλώσσας, live streaming μέσω της σελίδας στο facebook «Ιδιαίτερα
φιλολογικά μαθήματα @AggelikiAntonopoyloy», 4 Απριλίου 2020, Άργος.
ü «Νέος Παιδαγωγός»,3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο του Επιστημονικού Συλλόγου
Νέος Παιδαγωγός, Τίτλος εργασίας: «Η αλφαβήτα που μπερδεύει! Οι μαθησιακές
δυσκολίες στη γραφή και οι στρατηγικές βελτίωσης», Αθήνα, Ίδρυμα Ευγενίδου,
16-17 Απριλίου 2016.
ü «Γεώργιος Δροσίνης, από τη Λογοτεχνία στην Εκπαιδευτική και
Μουσειοπαιδαγωγική Πράξη», Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων και του
Συλλόγου «Φίλοι του Μουσείου Γ. Δροσίνη, Τίτλος εργασίας: «Ο Γεώργιος Δροσίνης και η πρωτοποριακή του συνδρομή στο χώρο της
λογοτεχνίας», Αθήνα, 8-10 Απριλίου 2016.
ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
- Antonopoulou, A.
(2012), “the presence of folk songs in the books of
primary and secondary school, from 1974 till today”. (Επιμ. Νικολιδάκης Συμεών, Αργυριάδης Αλέξανδρος) Culture Journal, 6(1): 62-70
- Αντωνοπούλου, Α.(2012), “Η
εμφάνιση του δημοτικού τραγουδιού στα σχολικά εγχειρίδια της πρωτοβάθμιας
και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από το 1974 έως σήμερα” Καλαμάτα:
πτυχιακή εργασία (βαθμός 10)
- Αντωνοπούλου,Α.(2013) “Τι είναι σάτιρα και πως αυτή εμφανίζεται μέσα
στη νεοελληνική αλλά και παγκόσμια λογοτεχνία: Ειδική προσέγγιση της
πολιτικής σάτιρας μέσα από το έργο του Τέλλη Φράγκου «Ελπίντορ»” .Στο Α. Φράγκος προσεγγίσεις στην ποίηση
και την πεζογραφία (Επιμ. Νικολιδάκης Συμεών, Αργυριάδης Αλέξανδρος) culture journal 9(1): 140-151
- Αντωνοπούλου,Α.(2013) “Τι είναι σάτιρα και πως αυτή εμφανίζεται μέσα
στη νεοελληνική αλλά και παγκόσμια λογοτεχνία: Ειδική προσέγγιση της
πολιτικής σάτιρας μέσα από το έργο του Τέλλη Φράγκου «Ελπίντορ»” .Στο Α. Φράγκος προσεγγίσεις στην ποίηση
και την πεζογραφία. Καλαμάτα 2013 σ:135-144
- Αντωνοπούλου.Α.(2014)‘‘Θεωρητική προσέγγιση της νεανικής
παραβατικότητας-σχολικής βίας/εκφοβισμού-bullying και τρόποι αντιμετώπισης’’, Αμφιλύκη(5)
- Αντωνοπούλου.Α(2014) «Συλλογή
λαογραφικό υλικού για τον κοινωνικό βίο από το Άργος Αργολίδος», Αμφυλίκη(8)
- Αντωνοπούλου.Α(2014) «Το ιδιωματικό στοιχείο στην ποίηση του
Ελύτη»,Αμφυλίκη(9)
- Αντωνοπούλου.Α(2014) «Ο Κωστής Παλαμάς και η γυναικεία παρουσία στο
έργο του», Αμφιλύκη(12)
- Αντωνοπούλου.Α(2015) «Μια αρχαιολογική επισκόπηση του
νομού Αργολίδος», Αμφιλύκη(13)
- Αντωνοπούλου.Α(2015) «Πως δημιουργούμε ένα σχέδιο μαθήματος για τα φιλολογικά
μαθήματα»(15)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
ü
Ειδική Αγωγή
ü
Διδακτική
ü
Σχολική ψυχολογία
ü
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
ü
Φιλοσοφία
ü
Αρχαία Ελληνική Γραμματεία
ü
Θεωρία της Λογοτεχνίας
ü
Νέα Ελληνική Γραμματεία
ü
Επιμέλεια Φιλολογικών Κειμένων
ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ
Διαθέσιμες
εφόσον ζητηθούν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου